Kościółki

Drogi i Mapy

Naszym zdaniem

Moni Katholiko

Moni Katholiko - Widok z mostu Donikąd  Moni Katholiko to opuszczony klasztor, do którego można się dostać tylko piechotą. Obecnie jest dość często odwiedzany przez turystów. Byliśmy tam w maju 2015 i na 3 godziny pobytu, tylko około godziny byliśmy sami. Ze wszystkich miejsc, które odwiedziliśmy na Krecie zrobił na nas największe wrażenie. Niesamowity klimat, spokój tego miejsca i położenie, to jest coś.

Dostać sie tam można tylko samochodem, dojeżdżając do Moni Gouvernetu. Z Chani trzeba jechać w kierunku lotniska, potem na klasztor AGia Triada i przed klasztorem drogą w lewo. Trasę, którą jechaliśmy, zapisaną w formacie dla Garmina można pobrać tutaj.

Monastyr Agia Irini

Monastyr  Agia Irini Monastyr AGia Irini trafiliśmy przypadkiem, jadąc z Rethymnonu do opuszczonej wioski Mili. Trafiliśmy na modły, więc nie mogliśmy zobaczyć kościółka, ale obejrzeliśmy całą resztę.

Agia Deka

Agia Deka Kościółek Agia Deka jest w miejscowości Agia Deka. Dość łatwo go znaleźć, bo jadąc główną droga widać drogowskaz do kościółka. W zasadzie są to dwa kościółki. Jeden stareńki, z XIII w. Ciekawostka jest elektroniczny zegar na dzwonnicy, wyglądający w dość dziwnie, na starym kościele. Wewnątrz można fotografować, co jest miłym wyjątkiem. Warto obejrzeć ikonostas.

Gościmy

Odwiedza nas 3 gości oraz 0 użytkowników.